Intro


Geert W., gast, en de 'freule', mijn vrouw, inspireerden mij om wederom in de pen te klimmen. Eerstgenoemde omdat hij prachtige verslagen middels dit blog postte over de ervaringen tijdens zijn bezoek met z'n hardloopvrienden aan ons, Forza Totana, afgelopen weekend. Laatstgenoemde omdat zij mijn columns van vroeger, geschreven voor het Haaksbergse dorpskrantje, meestal erg grappig vond.

Goed, inspiratie dus om weer te gaan schrijven. Maar wat dan? Waarover dan? Wanneer dan? Enz...ik ben erover aan het nadenken. Datgene dat ik post kan over van alles en nog wat gaan, net als vroeger. En over vroeger, maar ook over onze huidige tijd in het Zuid-Spaanse Totana. Daar waar de freule en ik inmiddels ruim 5 jaar woonachtig zijn en ons bezig houden met onze 'boerderie' en de verhuur van onze eigen vakantiehuizen. 

Het worden in ieder geval korte verhalen waarbij ik inhoudelijke altijd gebruik zal maken van mijn boerenverstand, voor de lezer eenvoudig te begrijpen en met enige regelmaat vooral niet te serieus. Een mix van Twentse nuchterheid en een beetje Spaans temperament. Ik zal ze delen via de 'socials' die hiervoor zijn ingericht. 

              

 




Reacties

Populaire posts van deze blog

'Leu' uut Aalten, fantastische 'leu'.

Duursport is een verslaving